دسته‌ها
انگلیسی رمان های انگلیسی رمان و داستان کوتاه

رمان Marina (مارینا) نوشته Carlos Ruiz Zafón

در این پست با ترجمه انگلیسی یک رمان اسپانیایی به نام Marina (مارینا) نوشته Carlos Ruiz Zafón، ترجمه Lucia Graves با شما همراه هستم.

در ماه مه ۱۹۸۰، اُسکار دِرای ۱۵ ساله ناگهان از مدرسه شبانه‌روزی خود در محله قدیمی بارسلونا ناپدیدشد و هفت روز و شب هیچ‌کس از محل دقیق او خبرنداشت…

داستان او در قلب بارسلونای قدیم، زمانی که او با مارینا و پدرش خِرمان بِلاو، یک نقاش پرتره ملاقات‌می‌کند آغازمی‌شود. مارینا برای تماشای مراسم هولناکی که در چهارمین یکشنبه هر ماه رخ می‌دهد، اُسکار را به یک قبرستان می‌برد. سر ساعت ۱۰ صبح، یک کالسکه که توسط اسب‌های سیاه کشیده‌می‌شود، ظاهرمی‌شود. زنی که لباس سیاهی به تن دارد، صورتش پنهان‌است، دستکش پوشیده و یک گل رز در دست دارد ازکالسکه پیاده‌می‌شود. او به کنار سنگ قبری می‌رود که نامی ندارد و تنها نماد مرموز یک پروانه سیاه با بال‌های باز بر روی آن نقش‌بسته‌است.

هنگامی که اُسکار و مارینا تصمیم می‌گیرند او را دنبال‌کنند، سفری را آغاز می‌کنند که آن‌ها را به قله‌های بارسلونای فراموش‌شده پس از جنگ داخلی می‌برد؛ دنیایی از اشراف و بازیگران، مخترعان و دلالان بزرگ؛ و رازی تاریک که در هزارراه اسرار آمیز زیر خیابان‌های شهر در انتظار نشسته‌است.

در این رمان نویسنده استادانه ژانرهای مختلف فانتزی، علمی‌تخیلی، وحشت، عاشقانه و تراژدی را در هم امیخته‌است و اثری زیبا و به‌یادماندنی را خلق‌کرده‌است که ما را به سفری در بارسلونای قدیم می‌برد و وادارمان‌می‌کند احساسات شخصیت‌های آن را از تنهایی تا آرامش تا غمی ژرف عمیقا احساس‌کنیم.

می‌توانید این رمان را در قالب epub از Please Login or Register to see the link. دریافت‌کنید.

Happy reading.

دیدگاهتان را بنویسید