دسته‌ها
رمان های انگلیسی کتابخانه

رمان The Thin Executioner (جلاد لاغر) نوشته‌ی Darren Shan (دارن شان)

درود به شما کاربر گرامی

در این پست با کتابی از نویسنده‌ی مشهور ایرلندی به نام دارن شان (Darren Shan) در خدمت شما هستم. این کتاب The Thin Executioner (جلاد لاغر) نام دارد.

چکیده: در سرزمینی از مستبدان بیرحم، مردم به خانواده‌ی جِبِل روم مانند خاندان سلطنتی احترام می‌گذارند، زیرا پدر او جلاد است. اما راشد روم نزدیک به باز‌نشستگی است. و وقتی او برود، رقابتی برای تأیین جانشین او خواهد بود. این رقابتی است که جبل لاغر مردنی شانسی برای بردن آن ندارد. شرمگین و سر‌افکنده، جبل عازم سفری به خانه‌ی دوردست خدا‌ی آتشی افسانه‌ای می‌شود تا درخواست قدرت فرا‌انسانی کند تا بتواند یکی از مرگ‌بار‌ترین مردان شود. او باید برده‌ای به نام تِل هِسَنی را برای قربانی شدن برای آن خدا با خود ببرد. سفر، سفری تیره و ددمنشانه پر از اراذل و اوباش، فرقه‌های خودکشی، هیولا‌های وحشتناک، و بدتر، انسان‌های هیولایی خواهد بود. اما برای جبل این سفر به خطرش می‌ارزد. که شرافتش را به دست آورد… که قدرتی غیر قابل تصور داشته باشد… که بشود… جلاد لاغر.

با الهام از ماجرا‌های هاکِلْبِری فین، دارن شان، نویسنده‌ی پرفروش بین المللی و استاد وحشت خوانندگان را به سفری پر‌هیجان و سریع به دنیایی کابوسی می‌برد، جایی که همدردی و مهربانی بزرگترین جرایم هستند.

می‌توانید این کتاب را با فرمت‌های epub و mobi از Please Login or Register to see the link. دریافت کنید.

Happy reading.

از میثم امینی

متولد ۱۴ مهر ۱۳۷۱ در اصفهان هستم و کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی دارم.

یک پاسخ به «رمان The Thin Executioner (جلاد لاغر) نوشته‌ی Darren Shan (دارن شان)»

درود بر میثم عزیز،
۲ سال پیش نسخه ی الکترونیکی این کتاب توسط یکی از دوستان آمریکاییم به عنوان کادو در اختیار من قرار گرفت.
واقعاً در کنار وحشتی که این داستان سعی دارد به خواننده ی خود منتقل کند اگر خواننده اهل فلسفه هم باشد نظرات خوبی را هم می تواند از درون داستان خارج کند.
برای مثال اینکه قدرتمند ترین شخصیت تاریخی نیز روزی حقیر ترین فرد جامعه شده است.
ممنون که با معرفی این کتاب من رو یاد خاطرات خوبی از ۲ سال پیش انداختی.
من شخصاً به دوستان رمان خوان این کتاب را توصیه می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید