دسته‌ها
رمان های انگلیسی کتابخانه

کتاب Something from the Nightside (فرستاده‌ای از نایتساید) نوشته‌ی Simon R. Green – جلد اول از سری Nightside

درود بر مخاطبین گرامی سایت Please Login or Register to see the link.

امروز با یک رمان فانتزی و علمی تخیلی به نام Please Login or Register to see the link. (فرستاده‌ای از نایتساید) نوشته‌ی Please Login or Register to see the link.، نویسنده‌ی بریتانیایی در خدمتتان هستم. این کتاب جلد اول از مجموعه‌ی ۱۲ جلدی Please Login or Register to see the link. می‌باشد. جلد‌های بعدی به تدریج به سایت اضافه خواهند شد.

جان تیلر کاراگاه خصوصی حیرت آوری نیست، اما او استعداد عجیبی در یافتن چیز‌ها و افراد دارد. همانطور که در لندن در وضعیت مالی بدش به سر می‌برد، زن ثروتمندی او را برای پیدا کردن دخترش که از خانه فرار کرده استخدام می‌کند. زن حاضر است مبلغ بالایی بپردازد، اما انجام این کار قیمت بالایی برای جان دارد. دختر در نایتساید، دنیای مرموز و تاریکی که در قلب لندن قرار دارد گم شده. جایی که جان پنج سال پیش از آن فرار کرده و زندگی سخت و مزلت بارش را در لندن به بازگشت به آن محل ترجیح می‌دهد. اما اوضاع بسیار بد مالی او را متقاعد می‌کند تا به نایتساید برگردد، با خاطرات بد خود رو در رو شود و یک ماجرای جدید را شروع کند…

این کتاب را در فرمت epub از Please Login or Register to see the link. دریافت کنید.

Happy Reading.

 

از میثم امینی

متولد ۱۴ مهر ۱۳۷۱ در اصفهان هستم و کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی دارم.

2 دیدگاه دربارهٔ «کتاب Something from the Nightside (فرستاده‌ای از نایتساید) نوشته‌ی Simon R. Green – جلد اول از سری Nightside»

سلام میثم عزیز،
ممنون از این رمان فانتزی زیبا تا جلد ۴ را خوانده ام و اگر وقت کنم بقیه را هم خواهم خواند.
فقط یک نکته بسیاری از کاربران این کتاب ها را دانلود می کنند ولی نظر نمی گذارند. خواستم بگویم اگر دیدی کم نظر گذاشته شد مأیوس نشوی و به راهت ادامه دهی.
چون هدف ما در این سایت این نیست که مثلاً ۱۱۹۹ نفر از این پست دیدن کنند.
حتی اگر این کتاب ها برای یک نفر هم قابل استفاده باشد ما آن کتاب ها را در سایت آپلود خواهیم کرد.
از صبر شما کمال تشکر را دارم
مدیریت زبان بیاموز

درود داوود گرامی،
بله خودم عجیب به این سری علاقه دارم. و مشکلی نیست. از همون وقتی که تصمیم به فعالیت در اینجا گرفتم می‌دونستم که پست‌ها نظر نمی‌گیرن. سایت تخصصی هستش و کاربرا محدودتر نسبت به یه سایت عمومی. من به هر حال همه‌ی کتاب هایی که در نظر دارم رو آپلود می‌کنم. امید که روزی کسی ازشون لذت ببره.
شاد باشی دوست عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید