دسته‌ها
رمان های انگلیسی کتابخانه

کتاب Cell نوشته‌ی Stephen King

درود بر شما

به عنوان اولین پست در این سایت کتاب Cell نوشته‌ی استیون کینگ را برایتان آورده‌ام.

استیون ادوین کینگ، متولد ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ نویسنده‌ی معاصر امریکایی در ژانر‌های وحشت، ماورا الطبیعه، هیجان، علمی تخیلی و فانتزی است. بیشتر از ۳۵۰ میلیون نسخه از کتاب‌های او به فروش رسیده. بسیاری از کتاب‌های او به شکل فیلم، سریال و کامیک در‌آمده اند. کینگ تا این زمان ۵۴ رمان، از جمله هفت رمان تحت نام هنری ریچارد باچمن، ۶ کتاب غیر داستانی و حدود ۲۰۰ داستان کوتاه را که اکثر آنها به شکل مجموعه داستان ارائه شده اند به رشته‌ی تحریر در آورده است. بسیاری از داستان‌های او در ایالت محل زندگیش، مین اتفاق می‌افتند. کینگ در طی زندگی ادبیش جوایز فراوانی دریافت کرده و یکی از شناخته شده‌ترین نویسندگان امریکایی در دنیاست.

کینگ، این شاه ژانر وحشت، در رمان سل از ترس مردم از جنگ تکنولوژیک و تروریسم استفاده می‌کند. در سل تلفن‌های همراه با پاک کردن ذهن میلیون‌ها نفر و گذاشتن تنها خشونت و غرایز تخریب‌گرانه، آخر الزمان را برای انسان می‌آورند. کسانی که موبایل ندارند، مثل کلیتون ریدل نقاش و همراهانش باید برای زنده ماندن و ادامه‌ی سفرشان برای پیدا کردن پسر و همسر مطلقه‌ی کلیتون مبارزه کنند.

این کتاب سر تا سر پر است از لحظات پر هیجان و برای کسانی که به اکشن و به آخر الزمان‌های پر از زامبی علاقه‌مند هستند انتخابی مناسب است.

این کتاب را در دو فرمت epub و mobi از Please Login or Register to see the link. دانلود کنید.

Happy Reading.

از میثم امینی

متولد ۱۴ مهر ۱۳۷۱ در اصفهان هستم و کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی دارم.

2 دیدگاه دربارهٔ «کتاب Cell نوشته‌ی Stephen King»

سلام بر میثم عزیز،
باعث افتخار من هست که شخصی همچون شما حاضر به همکاری با ای سایت تخصصی شد.
به عنوان مدیر سایت ورودتان را گرامی می دارم.
منتظر رمان های جذاب دیگر شما هستیم.
پیروز و سربلند باشی

دیدگاهتان را بنویسید