دسته‌ها
اطلاع رسانی انگلیسی

پیامی برای دشمنان زبان بیاموز

بسمه تعالی،
۳ سال پیش تصمیم گرفتم دست به ایجاد یک سایت تخصصی در حوزه ی زبان بزنم. سایتی که نه به طور کامل ولی تا حد زیادی نسبت به سایر سایت های آموزش زبان در کشور متمایز باشد. کمتر کپی در آن دخیل باشد و بیشتر آنچه در آن دانشی دارم ارائه شود.
در سال اول به دلیل مشکلات شخصی ادیده ای که داشتم به ندرت آن را به روز کردم. فعالیت اصلی سایت از تابستان ۹۳ آغاز گردید. کم کم با افزایش مطالب در سایت بر مخاطبین و همچنین کسانی که تمایل به فعالیت در این سایت را داشتن افزوده شد. از سال ۹۵ هم به دلایل خاصی که در آینده به آن اشاره خواهم کرد لینک های دانلود فقط برای کسانی نشان داده می شود که در سایت ثبت نام کرده باشند. بر همین اساس به طور مستند می توانم با افتخار اعلام کنم که این سایت دارای ۹۰ کاربر فعال و ثبت نام شده دارد. تردیدی ندارم که بسیاری هم به شکل چراغ خاموش به رفت و آمد در این سایت مشغول هستند.
چند ماهی است برخی از ایرانی نما ها چشم دیدن پیشرفت این سایت را ندارند. از بخش تماس با ما به عنوان یک ابزار برای رسیدن به اهداف پلید خود بهره می برند و با به کارگیری ایمیل های عجیب و غریب سعی در ایجاد بی انگیزگی در من دارند.
محتوای تمامی این ایمیل ها حاکی از خصم و دشمنی دیرینه با من دارد. البته با بررسی های انجام شده بسیاری از این ایمیل ها از سوی یک شخص با یک آیپی ثابت و فقط با چند آدرس ایمیل متفاوت ارسال شده است.
فحش های ناموسی، انتقاد بر نحوه ی آموزش من، دزد و دروغگو خواندن من، بحث های خارج از حوزه ی زبان بهتان زدن به من و همکارانم و سایر مسائلی که شایسته و بایسته ی خودشان است عمده ترین موضوعات ایمیل های ذکر شده را تشکیل می دهند.
من از بچگی یاد گرفتم که مشکل خودم را با یک شخص دیگر خودم حل کنم. بنا بر این به هیچ وجه وارد مسائل قانونی نخواهم شد و به پلیس فتا و نظایر آن کاری نخواهم داشت. اگر لازم باشد با سوادی که در حوزه ی وب دارم خودم شخصاً وارد عمل می شوم.
آقایان و یا خانم هایی که فکر می کنید با وارد شدن با آیپی آمریکا و سایر کشور ها هویت اصلی خود را پنهان کرده اید، بدانید و آگاه باشید که سخت در اشتباه هستید.
تاریخ نشان داده است که افراد مردم آذار عمدتاً بی سواد هستند به خصوص اگر این مردم آذاری در حوزه ی اینترنت باشد.
آیا اصطلاح ترافیک رمز گذاری شده به گوشتان خورده است؟
همینجا اعلام می دارم اگر این ایمیل ها از طرف شما ایرانی نما ها که عده ی تان هم بسیار اندک است ادامه یابد بی تردید کاری خواهم کرد که از کرده ی خود پشیمان شوید.
مطمئن باشید که بیش از شما از قوانین جرایم رایانه ای و سایبری مطلع هستم.
اگر روزی وارد اطلاعات شخصی شما شدم تعجب نکنید. اگر هم کار به شکایت رسید با مدارک بسیار مستند گوی سبقت را از شما خواهم ربود.
همینجا به عنوان مدیر زبان بیاموز اعلام می کنم و قول شرف می دهم که هرگز با این ایمیل ها و چرندیاتی که از سایر فضا های اینترنتی به دستم می رسد انگیزه ی خود را از دست نخواهم داد و به کوری چشم شما هم که شده با قدرت و انگیزه ای بیش از پیش به کار خود ادامه خواهم داد.
دیروز با محبت ها و حمایت های شما کوردلان وارد این عرصه نشده ام که امروز بخواهم با رفتار زشت و وقیحانه ی شما میدان را خالی بگذارم.
اگر روش آموزش من غلط است و برای قرون ۱۸ و ۱۹ کاربرد دارد خب شما استفاده نکن. شما به جای فحش های ناموسی برو و یک سایت آموزشی با روش های نوین ایجاد کن و مخاطبان خود را پیدا کن.
اگر روش آموزشی من غلط است به جای نوشتن مشتی چرندیات که لایق خودت هست راه حل پیشنهاد کن.
اگر سایت من نقص دارد با زبان صلح و دوستی به نقص های آن اشاره کن و اگر پیشنهادی داری ضمیمه ی آن کن.
زین پس در صورت تکرار چنین حرکت های زشتی اولین اقدام مدیریت زبان بیاموز ایجاد یک صفحه تحت عنوان ایرانی نما های دشمن زبان بیاموز و انتشار ایمیل های چنین افراد احمقی خواهد بود.
از تمامی مخاطبین واقعی زبان بیاموز که بیش از ۹۵ درصد از مخاطبین سایت را تشکیل می دهند به خاطر این متن بلند و تند عذرخواهی می کنم.
اگر ایده ی خاصی در جهت مبارزه با این اشخاص دارید را می توانید در قسمت کامنت ها برایم بنویسید.
باور بفرمایید هدف از انتشار این اطلاعیه فقط نشان دادن انگیزه ی بالای خود در ادامه دادن به راهی که ۳ سال پیش آغاز نمودم و نا امید کردن این اشخاص بود و بس.
به امید موفقیت ایران و ایرانی
مدیریت زبان بیاموز

از داوود چوبینی

داوود چوبینی،
نابینا،
متولد 30/06/1367،
عاشق زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی،
مترجم زبان انگلیسی،
لیسانس مترجمی زبان انگلیسی،
متخصص در زمینه ی طراحی وبسایت،
در زمینه ی کامپیوتر دارای مدرک کد نویسی html و سیستم های مدیریت صفحات وب مثل wordpress،
مدارک در حوزه ی زبان: لیسانس مترجمی زبان انگلیسی، toefl، fce و مدرک advance proficiency از کانون زبان ایران.
راه های تماس:
آیدی اینستاگرام:
داوود چوبینی
ایمیل: d.d.choobiny@gmail.com
اسکایپ: davood.choofiny
شماره ی تماس: 09019934846
همچنین از طریق این شماره می توانید من را در شبکه های اجتماعی نیز بیابید.
شماره ثابت: +98-21-33-20-13-01

2 دیدگاه دربارهٔ «پیامی برای دشمنان زبان بیاموز»

سلام. واقعا متأسفم برای این افراد نادان و البته بسیار بی فرهنگ.
من که واقعا از شما به خاطر زحماتی که می کشید تشکر می کنم و براتون آرزوی موفقیت دارم استاد.
این افراد هم بهتره به جای حسادت کمی واقعبین باشند. متأسفانه این مسائل بین گروه نابینایان بسیار زیاد دیده می شود.

سلام،
ممنون از لطفی که به من داشتید.
بهتر است وقت خود را صرف صحبت کردن در مورد چنین اشخاصی نکنیم.
به نظر من این بهترین راه است.
ممنون از اینکه هستید

دیدگاهتان را بنویسید